Zwroty i reklamacje

I. ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie ”fashiondrew.pl” produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

INSTRUKCJA ZWROTU:

Wyślij przesyłkę dowolnie wybraną firmą przewozową :

  1. Wypełnij formularz zwrotu dołączony do Twojej paczki;
  2. Zapakuj produkt wraz z uzupełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem (załączonym do Twojej paczki);
  3. Pamiętaj, aby ubrania były czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu;
  4. Zaadresuj paczkę na nasz adres:

Firma Produkcyjno – Handlowa „ FASHION-DREW”

Paulina Dworak
ul. Graniczna 12A/17
35-326 Rzeszów

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdej wysyłanej paczki wraz z PARAGONEM  (paragon jest dowodem zakupu).

  1. Oczekuj na informację mailową o przyjęciu przez nas zwrotu. Bądź cierpliwa, może to potrwać kilka dni;
  2. Oczekuj na zwrot pieniędzy. Może to potrwać do 7 dni (zazwyczaj krócej).
  • Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych do nas poprzez paczkomaty oraz za pobraniem, ponieważ nie dysponujemy w siedzibie firmy gotówką.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie.
  • Zwracany towar nie może mieć śladów ani zapachu użytkowania
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer rachunku klienta  – trwa to do 7 dni (zazwyczaj krócej) od momentu otrzymania przez nas zwrotu produktów


II. Reklamacja

UWAGA:

  • Jeśli otrzymałaś/-eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje, zastosowanie ma procedura zwrotu.
  • Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy spisanie protokołu szkody, a następnie skontaktowanie się z nami poprzez email: fashion-drew@wp.pl.

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym protokołem reklamacji oraz formularzem zakupu ( paragonem) należy odesłać na poniższy adres:

Firma Produkcyjno – Handlowa „ FASHION-DREW”

Paulina Dworak
ul. Graniczna 12A/17
35-326 Rzeszów

  • Uwaga nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas poprzez paczkomaty oraz za pobraniem, ponieważ nie dysponujemy w siedzibie firmy gotówką.

INSTRUKCJA REKLAMACJI

Jeżeli zakupiony towar okazuje się być wadliwy prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1.Pobierz protokół reklamacji zamieszczony na naszej stronie;

2.Zapakuj produkt wraz z uzupełnionym protokołem reklamacji;

3.Pamiętaj, aby ubrania były czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone przed ewentualnym uszkodzeniem w trakcie transportu;

  1. Wyślij paczkę na nasz adres:

Firma Produkcyjno – Handlowa „ FASHION-DREW”

Paulina Dworak
ul. Graniczna 12A/17
35-326 Rzeszów
e-mail: fashion-drew@wp.pl

  1. Oczekuj na informację mailową o przyjęciu przez nas reklamacji, w której poinformujemy Cię o wyniku postępowania reklamacyjnego. Odpowiedź od nas otrzymasz do 14 dni.

Bądź cierpliwa, na pewno Tobie odpowiemy.

  1. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 14 dni od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, albo przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

 Może to potrwać do 14 dni.

  1. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe wyjaśnienie podjętej przez nas decyzji w ciągu 14 dni liczonych od dnia złożenia przez Ciebie reklamacji.

W przypadku braku możliwości naprawy produktu – prześlemy Tobie nowy lub otrzymasz zwrot  pieniędzy na konto.